Thursday, September 28, 2006

Usual...

Today...nothing to do as usual....work is always bored in the morning....cos that time always nothing to do de...then after lunch go collect mails, frank mails and post mails and then its near the time to go home.....wahaha....today is Chuan Ming's birthday....Happy Birthday wor....ahaha...and yar....soon it is going to be Yeting's Birthday le....HAPPY BIRTHDAY to you tooo~~hehe...so long never go out and chill together too....hmm....a short post here to not make my whole blog look so un-updated....JAY CHOU's album is nice....ahaha....my previous post on the recommendations are purely because of my Fanatic of Jay Chou....hehe....Introduce this F.I.R Song....<<眷恋>>The lyrics quite meaningful...thats the song that Faye cries whenever she sang this song(according to her)....though the album has been out for quite a long time...but shall also introduce this <<天天夜夜>>which is a duet....its a love song and its on K-Box....very suitable for couple to sing this song....lyrics are meaningful....for today...I will post the lyrics of this 2 songs.....To view the chinese words please click view, encoding and unicode....


歌曲:天天夜夜
How do I live without you
I want to know
How do I breathe without you
If you ever go
How do I ever
Ever survive
How do I how do I
oh how do i live
当你的手还握在我手中
没有一次
我还停留说不出口的感动
当你的手还握在我手中
灿烂的笑容不论过多久
都让我心动
每一天在你的怀里等待
每一次我感觉你的存在
不能重来
不愿离开
是永远都灿烂的爱
每一天在你的梦里等待
每一次我感觉你的存在
So how do i live how do i live
How do i live without you

当你的手还握在我手中
没有一次
我还放手
没有一次
停留
当你的手还握在我手中
灿烂的笑容
不论过多久
都让我心动

Oh tell me now
How do i live without you
How do i breathe without you



歌曲:眷恋
爱情深埋在我
梦中
说不出口一种
难过被风带远我
不能飞舞带的伤痛
你要转身你要走
不再多作停留
爱情深埋在我梦中
说不出口一种难过
眼中的落寞
这些都是我的错
你就笑着挥挥手
你的沉默我都

看窗外雨水
像泪流满脸
你离去那一天
心快要崩溃
午后一种心碎
洒落在我面前
就算是伤悲
我不想太狼狈
请你说爱我
也留下岁月
下一秒钟就出现
你给的纪念
风吹过的思念
这诱惑的正面
就让我沉醉
带到我胸口
一天

爱情深埋在我
脑中
说不出口一种
难过
眼中的落寞
这些都是我的错
你就笑着挥挥手
你的沉默我都

No comments: